Veelgestelde vragen

Levering en afhaling

Ik heb een pakje besteld en heb voor levering gekozen. Hoe gaat het nu in zijn werk?

Na het plaatsen van je bestelling krijg je van ons een bevestigingsmail. Check ook even je spammails, want daar durven ze al eens terechtkomen. We maken en versturen je bestelling tussen de 3 en de 7 werkdagen (soms sneller, afhankelijk van de drukte en de stock). Als je bestelling klaar is, krijg je opnieuw een mailtje en een factuur.

Al onze pakjes worden verstuurd met een track en trace code, die ontvang je (nadat je pakje is gescand door Bpost) in de loop van de avond. Ook hier, check regelmatig je spammails.

Na het ontvangen van je track en trace code kan je zelf je levering volgen. Bpost levert meestal de dag nadien.

Ik heb een bestelling geplaatst en geen bevestiging ontvangen?

Soms durven deze mails in de spam terecht te komen. Wil je 100% zeker zijn? Log dan even in op de Drukke mama’s webshop en daar kan je al je bestellingen én hun status bekijken. Daar kan je ook checken of je het correcte mailadres hebt opgegeven.

Ik heb een mailtje gekregen dat mijn bestelling is afgerond, maar ik heb nog geen track and trace code ontvangen?

Momenteel moet Bpost een ongezien aantal pakjes verwerken. Van zodra wij het afgeven, gaat het naar het sorteercentrum en pas wanneer je pakje daar een scan krijgt, ontvang jij een track and trace code. Als Bpost daar vertraging heeft, duurt het dus wat langer. Dit kan tussen de 2 en 10 werkdagen duren. Als je daarna nog geen track and trace hebt ontvangen, gelieve een mailtje te sturen naar info@drukkemamas.be.

Volgens de track en trace code is mijn pakje geleverd, maar ik heb niets ontvangen.

Onze postbodes zijn soms heel inventief. Loop eens langs bij de (over) buren, kijk goed langs je huis, op je terras, … meestal kan je het daar al vinden. Wacht ook nog even, want soms melden postbodes het al af en moeten ze het nog komen leveren.

Is je pakje echt spoorloos? Stuur gerust een mailtje naar info@drukkemamas.be en dan laat ik een onderzoek instellen.

Mijn pakje is vermist of beschadigd. Wat moet ik nu doen?

Standaard verzenden we onze pakjes zonder verzekering. We doen dit omdat de leveringen vlot verlopen en klachten eerder uitzondering zijn dan de regel. Als we verzenden mét verzekering, dan zouden de kosten voor verzending een stuk duurder zijn, die we dan moeten doorrekenen aan onze klanten. Is je pakje vermist of beschadigd? Stuur dan zeker een mailtje naar info@drukkemamas.be en dan kijken we samen voor een oplossing.

Ik wil graag mijn bestelling afhalen in Zonhoven. Kan dit?

Woon je in de buurt? Dan kan je bestellingen ook GRATIS afhalen bij 2Fashion in Zonhoven.

OPGELET! Afhalen kan enkel na het ontvangen van de bevestigingsmail dat je pakje klaar staat.

Het adres is Reuvoortweg 28, 3520 Zonhoven. Afhalen kan van dinsdag tot en met vrijdag van 14-19u en op zaterdag tussen 10-18u. Zondag en maandag gesloten.

Bij 2Fashion is er geen stock, dus afhalen kan enkel na bestelling op de webshop.

Ik heb een bestelling geplaatst en ben iets vergeten. Moet ik nu opnieuw verzendkosten betalen?

Normaal is het geen enkel probleem om producten toe te voegen. Door de drukte is dit momenteel administratief NIET mogelijk. Dit is niet om jullie op kosten te jagen of uit onwil, maar anders gaan de verzendtijden te lang uitlopen en kunnen we geen goede service meer garanderen. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb een bestelling geplaatst en krijg nu melding dat een product terug in stock is. Kan ik dit toevoegen aan mijn bestelling?

Normaal is het geen enkel probleem om producten toe te voegen. Door de drukte is dit momenteel administratief NIET mogelijk. Dit is niet om jullie op kosten te jagen of uit onwil, maar anders gaan de verzendtijden te lang uitlopen en kunnen we geen goede service meer garanderen. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er zit een verkeerd product in. Wat moet ik nu doen?

We zijn ook maar mensen, dus foutjes kunnen altijd voorkomen. In dat geval doen we er alles aan om dit zo snel en correct mogelijk op te lossen. Stuur een mailtje naar info@drukkemamas met vermelding van je ordernummer en wat er precies verkeerd geleverd is. Wij sturen zo snel mogelijk het correcte product terug op en je ontvangt van ons een GRATIS retourlabel om het verkeerde product terug te sturen. Opgelet! Wij vergoeden enkel het door ons opgestuurde retourlabel.

Wat is jullie levertermijn?

Momenteel verzenden we nog steeds tussen de 3 en de 7 werkdagen. Het heeft geen zin om mailtjes te sturen, indien het langer duurt, contacteren we jullie zelf. Hou er rekening mee dat, hoewel wij tussen de 3 en 7 werkdagen verzenden, de levering langer kan duren door vertragingen bij Bpost.

Tevens kunnen de bestelde artikelen GRATIS afgehaald worden bij 2Fashion in Zonhoven.

Adres: Reuvoortweg 28, 3520 Zonhoven (ingang links langs het huis).

Afhaaluren: Van dinsdag tot en met vrijdag van 14-19u en op zaterdag van 10-18u.

 
Kan ik speciale wensen doorgeven ivm leverdata of de manier van versturen?

Door de drukte en de onzekerheid van de levertermijnen kunnen we momenteel geen rekening houden met speciale wensen rond een specifieke leverdatum. Ook pakjes speciaal inpakken doen we niet.

Kan ik iets versturen naar familie, vrienden, …? En hoe moet ik dat doen?

Dit kan uiteraard! Bij het afrekenen kan je een ander leveradres opgeven. Dit verschilt van het factuuradres. Wil je graag leuke producten opsturen naar verschillende adressen? Ook dit kan. Hou er rekening mee dat je voor elk verschillend leveradres, een nieuwe bestelling plaatst. In het winkelmandje kan je trouwens een ‘Handgeschreven kaartje’ toevoegen waar je een boodschap op kan schrijven.

Producten

Ik wil een product bestellen maar het staat op UITVERKOCHT.

Normaal staan onze producten op nabestelbaar als het even niet op stock is. Door de onzekere tijden en de onvoorspelbare levertermijnen, komen ze nu op uitverkocht te staan. Onder elk product zie je een knop staan om je in te schrijven op de wachtlijst. Van zodra een product terug op stock is, krijg je hiervan een mailtje.

Ik heb een bestelling geplaatst en krijg nu melding dat een product terug in stock is. Kan ik dit toevoegen aan mijn bestelling?

Normaal is het geen enkel probleem om producten toe te voegen. Door de drukte is dit momenteel administratief NIET mogelijk. Dit is niet om jullie op kosten te jagen of uit onwil, maar anders gaan de verzendtijden te lang uitlopen en kunnen we geen goede service meer garanderen. Mijn excuses hiervoor.

Wanneer komen de Paintsticks terug op voorraad?

Momenteel is er nog geen leverdatum gekend. Onze groothandel is zelf al weken aan het wachten op nieuwe voorraad. We hebben goede hoop dat we ze rond 10 april hier kunnen krijgen, maar dit is voorlopig even afwachten.

Wanneer komen de uitverkochte Didicars terug op voorraad?

We verwachten de uitverkochte kleuren pas terug op voorraad tussen eind april en half mei.

Wanneer komen de Playpens terug op voorraad?

We verwachten de grijze en witte terug op voorraad rond 20 mei, de andere kleuren rond 28 mei. PRE-ORDERS zullen terug kunnen begin mei. Schrijf je dus zeker in op de wachtlijst.

Ik wil graag een Wetbrush bestellen, maar ik weet niet goed welke?

Alle info over de verschillende types Wetbrush, vind je in de blog https://www.drukkemamas.be/alles-wat-je-moet-weten-over-de-wetbrush/.

Ik heb vragen over een product?

Bij elk product staat een uitvoerige beschrijving. Klik even op het product zelf en dan vind je daar alle info. Meestal is er ook filmpje. Is er niets duidelijk? Stuur gerust een mailtje naar info@drukkemamas.be.